۹ ایده برای زمانی که به وزن ایده‌التان دست یافتید

اهداف و رویاهای خود را دنبال کنید:

به شما تبریک می‌گویم که توانسته‌اید به تمامی اهداف یا قسمتی از آنها برسید. این امر فوق‌العاده، در سایر جوانب زندگیتان نیز به شما کمک خواهد کرد. البته تناسب اندام یک وسیله است. وسیله‌ای برای پیشرفت. حالا، شما چگونه می‌توانید از این موفقیت برای دستیابی به سایر اهداف زندگیتان استفاده نمایید. در اینجا چندین ایده برای شما ارائه شده است:

۱) اجازه دهید تا در شغل خود پیشرفت کنید و اوج بگیرید:

در این اوضاع اقتصادی، داشتن اندام خوب و سلامتی دقیقا چیزی است که شما احتیاج دارید. . چه شما شغل مورد علاقه خود را داشته باشید و چه نیازمند جراتی برای شروع حرکت باشید، اعتماد به نفس بیشتر و قوه تعقل بالاتر برای تصمیم گیری‌های سریع به شما کمک خواهد کرد. از تهیه رزومه گرفته تا موفقیت در مصاحبه های مشکل برای استخدام، در تمامی این موارد شاهد تفاوت‌ها خواهید بود. به یک چالش حرفه‌ای که شما را هیجان‌زده می‌کند بیاندیشید و همین امروز اولین قدم را بردارید.

۲) برای فرزندان خود یک قهرمان باشید:

هیچ کس یک پدر و مادر کامل نیست. اما شما به تناسب اندام نزدیکتر شده‌اید، به جای خستگی و کز کردن در یک گوشه در آخر روز یا هفته، حالا می‌توانید بیشتر به کودکانتان در انجام تکالیفشان کمک کنید و با آنها بازی کنید. فقط لذتی را که می‌توانید با انجام فعالیت‌هایی همراه خانواده خود، تجربه کنید، تصور نمایید. دوچرخه‌سواری، قایق رانی یا سورتمه سواری. هر چقدر که شما وقت بیشتری را با کودکتان بگذرانید او وقت کمتری با تلویزیون خواهد گذراند.

۳) با طناب خود این جانورمالی را به دام اندازید:

معمولا وقتی کنترل بخشی از زندگی از دست ما خارج می‌شود، سایر قسمت‌ها نیز دچار بی‌نظمی و آشفتگی می‌گردند. اما خوشبختانه،عکس این مطلب نیز صادق است. یعنی با بدست آوردن کنترل وزنتان و عادات سالم، می‌توانید نظم و تمرکزی را بدست آورید که به شما کمک خواهد کرد تا مسائل مالی خود را نیز تحت کنترل داشته باشید. چه پس دادن قرض هایتان باشد و چه ذخیره کردن پول برای دوران بازنشستگی. هدف‌گذاری‌های جدید، مهارت‌ها و وسایل می‌توانند کمک کنند تا یک کوه بزرگ برایتان مانند تلی از خاک (که موش کور ساخته) به نظر برسد.

۴) استعداد جدیدی را در خود پرورش دهید:

نقاشی، رقص، آلات موسیقی، مواردی هستند که اغلب افراد دوست دارند که بیاموزند ولی هیچ کدام، اقدامی برای شروع یادگیری خود انجام نمی‌دهند. اما با ما می‌آموزید که شروع حرکت، کلیدی است برای غلبه بر شک و دودلی و ترس. خوشبختانه شما می‌دانید که قادر خواهید بود به هر آنچه که در ذهن خود تجسم می‌کنید، جامه عمل بپوشانید. حالا زمان آن رسیده که شروع کنید. این امر می‌تواند یک هدف عالی برای دو هفته بعدی شما باشد.

۵) تعجب و شوق و ذوق همسر خود را برانگیزید:

وقتی که در مورد خود احساس خوبی دارید و اعتماد به نفستان بالاتر است، احساس عاشقانه بیشتری نیز خواهید داشت. نگرش مثبت ناشی از کاهش وزن، تاثیری واقعی بر ارتباطات شما با نزدیکترین کسانتان، خواهد داشت. تغییرات کوچک در زندگی می تواند تفاوت‌های بزرگی را ایجاد کند. به طور مداوم به همسر خود نشان دهید که در مقابل اشاره‌های کوچک او چه احساسی دارید. خیلی سریع، این امر می‌تواند به صورت یک عادت خوشایند در شما تبدیل شود.

۶) دوباره یک دانش‌آموز شوید:

بازگشتن به مدرسه می‌تواند خیلی ترسناک باشد. برای کسانیکه شرایط بدی داشتند این امر غیر ممکن به نظر می‌رسد. ولی هنگامیکه برنامه کاهش وزن شما در حال پیشرفت است، با برنامه‌ریزی و انرژی فوق‌العاده‌ای که کسب خواهید کرد، هیچ چیز غیر ممکن نخواهد بود. وقتی تغذیه شما سالم است و ورزش می‌کنید، حافظه و ذهن شما نیز تند و تیزتر می‌شود . مطالعه و یادگیری برایتان سریعتر و آسانتر خواهد شد، حتی صرف افعال عربی.

۷) کار و تجارت خود را آغاز کنید:

ساعات کاری زیاد، استرس و برنامه‌ای بدون توقف از عواقب مستقل شدن در کار خود، است ولی علاوه بر این‌ها آزادی، هیجان و تجربه تغییر در زندگی نیز از نتایج آن است. برای مواجهه شجاعانه و دلیرانه با این امر، نیازمند آن هستید که در راس همه باشید و این به معنی ذخیره انرژی و باور داشتن توانایی‌هایتان است. تناسب اندام شما، این امر را ممکن می‌سازد. حالا شما می‌دانید که اگر مجبور شدید یک قدم به عقب بردارید، چگونه دو قدم به سمت جلو حرکت کنید. خود شما و سلامتیتان می‌تواند این کار را برایتان لذت بخش سازد.

۸) زندگی اجتماعی خود را بازنگری کنید:

آیا روابط اجتماعی شما نیز با افزایش دور کمرتان کمتر و کمتر شده است؟ اما حالا که به سوی سلامتی و زندگی فعال در حرکتید، با دوستانتان به دوچرخه‌سواری بروید، فعالیت‌های سرگرم کننده‌ای را برنامه ریزی کنید یا به یک تیم ورزشی ملحق شوید. می‌توانید برای حفظ و ایجاد انگیزه، دفترچه‌ای از وقایع روزانه تهیه کنید. فقط از خود راضی باشید و لذت ببرید و در اینجاست که پاداش تمامی زحمات و سختی‌های را که در این مسیر متحمل شدید را خواهید گرفت.

۹) پیشرفتتان را به سوی سلامتی و تناسب اندام ادامه دهید:

آیا وقتی که به وزن ایده‌التان رسیدید، احساس می‌کنید که دیگر کار تمام شده و می‌توانید به عادات قبلی خود بازگردید؟ البته که نه. این یک فرصت مناسب است تا شما عادات خوب بیشتری را در خود ایجاد نمایید تا به شما کمک کنند که هر روز نسبت به روز قبل احساس بهتری داشته باشید و بهتر به نظر برسید.

شاید این مطالب را هم بپسندید