در تمام طول روز آب بنوشید

اگر شما منتظر شوید تا پس از تشنه شدن آب بنوشید، خیلی دیر است، در آنصورت بدن شما کاملاً بی‌آب شده است. به ازای هر ۲ درصد کاهش آب بدن، ۱۰ درصد عملکردتان کاهش می‌یابد. راه حل آن بیش از حد نوشیدن نیست: در حدی که فقط بتواند محلول‌های الکترولیتی را از بین ببرد. هدفتان نوشیدن آب هر ۱۵ تا ۳۰ دقیقه در طول روز باشد.

سرکه

قبل از وعدهٔ اصلی غذاییتان یک قاشق سرکه سیب را در آب حل کنید. با توجه به یک مطالعه که در سال ۲۰۰۹ در علوم زیست‌شناسی، بیوتکنولوژی و بیوشیمی منتشر شد، نشان داد که آب میوه‌های ترش ممکن است به کنترل اشت‌ها و بهبود کاهش وزن کمک کنند. محققان دریافتند که افراد چاقی که به مدت ۱۲ هفته روزانه یک یا دو قاشق غذا خوری سرکه مصرف می‌کردند به طور قابل توجهی کاهش وزن، کاهش چربی شکمی و کاهش دور کمر را مشاهده کردند.

شنا کامل

شنا یکی از بهترین حرکت‌هایی است که کل عضلات بزرگ بدن را درگیر می‌کند. اما

باید مطمین شوید که فرم بدنتان در حین انجام حرکت صحیح باشد. آرنج خود را به سمت داخل و تا جای ممکن نزدیک به بدن خود نگه دارید، عضلات لگن خود را سفت کنید تا از خم شدن آن به سمت پایین جلوگیری کنید. زمانی که به سمت پایین می‌روید از عضلات بالاتنهٔ خود برای مبارزه با جاذبه و افتادن استفاده کنید. ببینید در یک دقیقه چند بار می‌توانید آن را تکرار کنید و تلاش کنید هربار به تعداد آن بیفزایید.

سیب زمینی بخورید

زمانی که سیب زمینی‌ها به طور کامل سرخ نشده و کره به آن اضافه نشده باشد، کاملاً مناسب هستند. در واقع این کربوهیدرات‌های پیچیده  دارای پتاسیم، ویتامین c، فیبر، ویتامین B و پروتیین هستند که باعث حفظ انرژی در طولانی مدت می‌شوند.

شاید این مطالب را هم بپسندید