۷ تمرین آسان برای زمانی که شما در حال غذا درست کردن هستید

۱) بالا بردن دستان

بر روی صندلی بنشینید و دستان خود را به هر دو طرف و در ارتفاع شانه‌ها بلند کنید، به طوری ک کف دستان رو به جلو باشد، سپس پس از ۵ ثانیه دستان خود را به سمت بالای سرتان ببرید و کمی نگه دارید و سپس پس از مدت ۵ ثانیه به سمت پایین بیاورید. این حرکت را چندین بار تکرار کنید.

۲) کشش پشت

بر روی صندلی بنشینید، با دستان خود اطراف یک زانوی خود را بگیرید و سپس پشتتان را در ابتدا صاف نگه دارید و به سمت پایین بیاید طوری که در عضلات پشتتان احساس کشش کنید. ۵ ثانیه در این وضعیت بمانید و سپس در سمت دیگر انجام دهید. این حرکت را چندین بار در طرف راست و چندین بار در طرف چپ انجام دهید.

۳) بالا آوردن پا

بر روی صندلی بنشینید و پششتتان را صاف نگه دارید. با دستانتان کنار صندلی را گرفته و یک پای خود را از ناحیه زانو بالا بیاورید، سپس پس از مدت ۵ ثانیه پای دیگران را بالا بیاورید. این حرکت را با هر دو پا و هر بار به صورت تک پا چندین بار انجام دهید.

۴) چرخاندن مچ پا

به صورت نشسته بر روی صندلی در حالی که پشت خود را صاف نگه داشته‌اید، پا‌هایتان را روی هم بندازید و از ناحیه مچ پا، مثل عقربه ساعت مچ پایتان را بچرخانید و سپس پای دیگرتان را انجا دهید. این حرکت را چندین بار انجام دهید.

۵) اسکات

پشت یک صندلی بایستید و دست خود را بر بالای صندلی بگذارید. کمی به پایین بیایدد به مقدار چهار اینچ. در این حالت باید زانوی پای شما حالت خم کرده باشد. سعی کنید حدود هفت بار انجام دهید و به میزان چند ثانیه نگه دارید.

۶) بالا بردن زانو

در کنار یک صندلی بایستید و دست چپ خود را بر روی تکیه‌گاه صندلی قرار دهید. پشت خود را صاف نگه دارید و به آرامی زانوی سمت راست خود را بالا بیاورید و سپس آن را به آرامی به پایین بیاورید. این ورزش را در هر پای خود پنج بار انجام دهید.

۷) بالا بردن پنجه پا

در پشت صندلی بایستید و دستان خود را بروی تکیه‌گاه صندلی بگذارید. پشت خود را صاف نگه دارید. سپس پاهای خود را به سمت بالا ببرید و سعی کنید روی پنجهٔ پای خود بایستید. برای چند ثانیه نگه دارید و این حرکت را به آرامی انجام دهید.

شاید این مطالب را هم بپسندید