پیچ و خم‌های مسیر موفقیت

ممکنه هر کدام از ما در طول روز به جاهای مختلف برویم مثل پارک، باشگاه، محل کار، خرید و… با آدم‌های متفاوتی برخورد کنیم که هر کدام هم برای خودشان علامه دهری هستند و هر کس از روی دوستی نسخه‌ای برای ما بپیچد!
اما ما اینجا آمده‌ایم که یاد بگیریم بین خوب و بد، چه چیزهایی را انتخاب کنیم و انتخاب‌های آگاهانه داشته باشیم، اگر کسی پیشنهادی به ما می‌دهد که مثلا این رژیم رو انتخاب کن، این دستگاه لاغری رو تهیه کن یا این دارو را مصرف کن «که امروزه بحث داغ همه محافل شده»، به جای آن بیاییم از پایه انتخاب‌های خود را تغییر دهیم و ما به دیگران یاد بدهیم این روش‌ها زود گذرند و ما را به هدف نهاییمان نمی‌رسانند! می‌شه گفت مثل سراب‌اند! ظاهرشون فریبنده‌ست، اما جز اینکه ما رو ناامید کنند نتیجه‌ایی ندارند! ما می‌خواهیم در مسیر کاهش وزن درست قدم بزنیم، هیچ چیز و هیچ کس هم نمی‌تواند ما رو از ادامه مسیرمون منحرف کند. می‌دونیم که این مسیر موانع و پیچ و خم‌های خودشو داره، اصلا مگه می‌شه مسیرهای موفقیت بدون مشکل باشن؟! و اگر تصمیم گرفتید قدم در این مسیر بذارید، پس بگذارید ذهن شما فارغ از هر گونه مانع شما را یاری کند. ما هم اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم و هر وقت زمین خوردید دستتون رو بگیریم، فقط کافیه بخواید.
لطفا نذارید افکار و عقاید منفی دیگران روی شما تاثیر بگذارد، ما اینجا آمده‌ایم تا سالم زیستن رو یاد بگیریم و آن را به دیگران هم یاد بدهیم و آن‌ها را دوستانه یاری کنیم که بتوانند زندگی شادی را بدون دغدغه اضافه وزن داشته باشند.
بخشی از صحبت‌های من به آقای «ب»، که به دنبال راه می‌ان‌بر در برنامه بودند!

کارشناس تغذیه سیبیتا

پیمایش به بالا
مشترک گاهنامه سیبیتا شو
ایمیلت را وارد کن و دکمه اشتراک را بزن
خواندنی‌ها، دیدنی‌ها و شنیدنی‌های جذاب سیبیتایی
ثبت نامت انجام شد
منتظر شماره‌های بعدی گاهنامه سیبیتا باش