۵ راه برای تمرین با بچه ها

اگر شما والدین یک فرزند کوچک هستید، زمان برای تمرین شما محدود‌تر است. من فکر می‌کنم امکان این باشد که راه‌هایی را برای تمرین به تنهایی، چه در صبح زود، یا در اخر شب، در باشگاهی که امکان مراقبت از کودک شما را دارد، یا زمانی که پدر، مادر، پدر بزرگ، خواهر و یا هرکس دیگر می‌تواند وظیفه مراقبت از فرزند شما را به عهده بگیرد باشد.. اما اجازه دهید با ان‌ها روبه رو شویم.

اما اجازه ندهید کسی باعث دو ر افتادن شما از اهدافتان بشود. شما هنوز می‌توانید با کودکانتان تمرین و ورزش کنید. این کار را می‌توانید با یک سری فعالیت‌هایی که کودک شما نیز ان‌ها را دوست دارد انجام دهید. فرزندتان می‌تواند برای انجام ان‌ها به شما بپوندد یا به شما کمک کند یا در نزدیکی شما به بازی بپردازد. فراموش نکنید برای شروع ابتدا گرم کنید.

۱) کمک کن ۱۰ عدد شنا بروم

شنا رفتن و یا سایر تمرینات قدرتی خود را با توانایی فرزند خود تطبیق دهید. زمانی که یک حرکت مثل شنا را انجام می‌دهید (نوک انگشت شست بر روی زمین، پا‌ها و پشت کاملا کشیده، ارنج‌ها خم می‌شود.) فرزند شما می‌تواند روی زانو شنا برود یا بر روی شکم دراز بکشد و دست‌ها را بکشد.

شما همچنین می‌توانید تمرینات ساده جلو بازو، پشت بازو، یا پرس سینه بدون وزنه داشته باشید. به گفتهٔ جان فرار فرزند شما می‌تواند با ۱ یا ۲ پوند وزنه به شما بپیوندد. به فرزند کوچک‌تر خود یک بسته باقالی یا یک تیکه چوب استوانه، یا یک بطری اب بدهید (بخشی را هم برای اضافه کردن وزن بگذارید.) اگر ان‌ها خواستند با وزن خودشان این تمرینات را انجام دهند. باهم شروع به شمارش کنید.

۲) راه بروید، بدوید

ایا کودک شما زمانی که شما به پیاده روی می‌روید، می‌دوید یا دوچرخه سواری یا اسکیت سواری می‌کنید با شما همراهی می‌کند؟ نوزاد‌ها، بچه‌هایی که تازه به راه افتادند یا کودکان می‌توانند بر روی کالسکه، صندلی دوچرخه یا سه چرخه دوچرخه سواری کنند. زمانی که شما قدم می‌زنید یا می‌دوید، کودک کودکستانی یا ابتدایی شما می‌تواند تمرین خود را بر روی اسکو‌تر، سه چرخه، دوچرخه یا اسکیت انجام دهد. اگر شما دوچرخه سوار هستید، به این نکته توجه داشته باشید که دوچرخه خود را به صورت دو ترکه در اورید تا کودک شما هم بتواند از ان استفاده کند.

۳) یوگا برای ۲ یا بیشتر

به فرزند خود چند حرکت ساده اموزش دهید تا در کنار شما به کشش یا یا پیچ خوردن بپردازند. بسیاری از بچه‌ها ماهر و انعطاف پذیر هستند، اما اجازه دهید در محلی که دوست دارد و به سبک خودش کار کند. فرارا اولین موسس رقص رویایی که برنامه رقص برای بچه‌ها متناسب با چالش‌های پزشکی و فیزیکی طراحی می‌کند، می‌گوید: «ایا فرزند شما همراه شما حرکتی را انجام داده است-بدون فشار». «بچه‌ها سعی می‌کنند تلاش غیرتمندانه‌ای داشته باشند.»

۴) رقصیدن

این ممکن است راحت‌ترین راه برای تمرین به همراه بچه‌ها باشد. صدای اهنگ را بلند کن و برقص. از اهنگ‌های مناسب کودکان و یا مورد علاقهٔ خود، حرکات کودکانه (به همراه گفتن هوکی پوکی) یا حرکاتی که خودتان دوست دارید انتخاب کنید. به گفتهٔ فرارا: «با قدرت هرچه تمام‌تر به اندازه کافی برقصید که این کار خود یک تمرین قلبی عروقی است.» شما می‌توانید یک فیلم ایروبیک با رقص بگذارید و ان را به عنوان یک جشن در نظر بگیرید. شما حرکات مربی را دنبال کنید و فرزند شما فقط شلوغ کند.

۵) بازی در زمین بازی

وسایل بازی زمین بازی برای کودکان بسیار جذاب است و همچنین می‌تواند برای مادران و پدران نیز خوب باشد. این جریان عادی و روزمره برای ورزشکار بودن انتخاباتی را گذاشته، برای ورزیده‌تر بودن و حتی تمرین والدین با بچه‌ها.

شاید این مطالب را هم بپسندید