پانزده روش برای تفریحی کردن تمرینات فیتنس

گاهی اوقات ما وارد یک برنامه روتین ورزشی می‌شویم که فعالیت بدنی جنبه تفریحی خود را از دست می‌دهد. شاید شما همیشه با دستگاه اسکی فضایی در باشگاه شروع می‌کنید یا شاید به طور منظم در کلاس اسپینینگ در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه شرکت می‌کنید. اگر نمی‌توانید یک دقیقه دیگر روی تردمیل بمانید یا احساس خستگی می‌کنید و حوصله‌تان سر می‌رود، زمان آن است که تمرین منظمتان را دوباره ارزیابی کنید و تمرینات فیتنس را تفریحی کنید.

۱) یک دوست را به کار بگیرید

تمرین کردن با یک دوست، همکار یا شخص مورد علاقه‌تان همیشه لذت‌بخش‌تر است. علاوه بر این، اگر شخص دیگری هست که روی شما حساب می‌کند احتمال اینکه از زیر تمرین کردن شانه خالی کنید کمتر است.

۲) بیرون بروید

تن‌ها با انجام تمرینات معمولی در فضای بیرون می‌توانید لذت بیشتری ببرید. به‌علاوه، زمانی که بیرون هستید ویتامین دی بیشتری جذب می‌کنید. یا اگر دنبال چیز جدیدی هستید با تمرینات دایره‌ای را در پارک آغاز کنید.

۳) از باشگاه بیرون بروید

شما برای تناسب‌اندام نیازی به باشگاه ندارید. فاصله گرفتن از باشگاه و فکر کردن خارج از آنچهاردیواری‌ها شما را مجبور خواهد کرد که خلاق باشید و راه‌های دیگری را برای فعال ماندن بیابید.

۴) در یک کلاس شرکت کنید

برای آمادگی جسمانی کلاس‌های متنوعی وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید از زومبا گرفته تا باراوسل. مرکز تفریحی محلتان را بررسی کنید، گروهای محلی فیتنس، یا تمرینات در پارک که علاقه شما را برانگیزد.

۵) آیا از مسیر پیاده‌روی یا جاگینگ به تنهایی خسته شده‌اید؟

آن را به یک فعالیت خانوادگی تبدیل کنید و دوست، همسرتان یا فرزندانتان را دعوت کنید تا به شما ملحق شوند چه با دوچرخه یا پای پیاده.

۶) طبیعت را در آغوش بگیرید

راه‌های زیادی است که کمک می‌کنند در حالی که از طبیعت لذت می‌برید فعال باشید. یک روز برای تفریح به کوهنوردی برید یا قایق‌سواری را امتحان کنید.

۷) به تکنولوژی متصل شوید

در طول چند سال گذشته بازی‌های ورزشی رایج شده است. برقصید، با توپ‌بازی کنید یا بازی سرگرم‌کننده با اپلیکیشن‌ها یا فعالیت‌های مجازی را امتحان کنید.

۸) به یک گروه ملحق شوید

برای روزهایی که در مدرسه فوتبال و بسکتبال بازی می‌کردید دلتنگ هستید؟ به یک گروه تفریحی ملحق شوید، با دوستان جدید آشنا شوید، فعال بمانید و روزهای پرافتخار گذشته‌تان را تجربه کنید.

۹) یک گروه بسازید

زیاد اهل رقابت نیستید؟ یک بازی دوستانه فوتبال، والیبال را در پارک در تعطیلات آخر هفته سازمان‌دهی کنید. از دوستان، خانواده، همکاران یا همسایه‌ها دعوت کنید. مطمئن باشید اوقات خوشی را خواهید داشت.

۱۰) ماجراجو باشید

ماجراجویی خود را شروع کنید و دنبال باشگاه‌های صخره‌نوردی، پارکور، یا ترامپلین بگردید. یک ماجراجویی کوچک به یک مسیر تفریحی طولانی منتهی می‌شود.

۱۱) خوش بگذرانید

به جای رفتن به بار و نوشیدن، یه سر بزنید به کلوب بروید که برقصید یا عده‌ای به مهمانی رقص دهه هشتادی دعوت کنید. فوراً شروع به تعریق می‌کنید. (این جمله را حذف کنم؟).

۱۲) در یک مسابقه ثبت‌نام کنید

اگر هدفتان را یک پیاده‌روی/ دویدن ۵ کیلومتری در محله خودتان یا مسابقه پرش با مانع قرار بدهید می‌توانید خیلی سرگرم بشوید و با افرادی مانند خود آشنا شوید. الزاماً نباید یک ورزشکار حرفه‌ای باشید برای اینکه بتوانید از عبور از خط پایان لذت ببرید.

۱۳) تمام تلاشتان را بکنید

برای یک رقابت دوستانه کوچک هیچ مشکلی وجود ندارد. از همسر، دوست یا همکارتان بخواهید برای یک مسابقه دوچرخه‌سواری در پارک، ببینید چه کسی می‌تواند بارپی بیشتری در یک دقیقه انجام دهد. یا ببینید چه کسی می‌تواند بدون توقف تعداد بیشتری حرکت پروانه را انجام دهد.

۱۴) صدای موزیک را زیاد کنید

در حالی که به سختی تمرین می‌کنید به موزیک گوش کنید. این کار را تابحا انجام داده‌اید؟ لیستی از موزیک‌های موضوعی ایجاد کنید که مناسب خلق‌ و خویتان باشد.

۱۵) از یک مربی کمک بگیرید

یک مربی سلامت حرفه‌ای می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید که از چه فعالیت‌هایی می‌توانید لذت ببرید و به راه‌هایی فکر کنید که می‌توانید در آن فعال باشد و قبلاً به آن فکر نکرده­اید. همین‌که یک برنامه برای خود داشته باشید می‌تواند به شما کمک کند که پاسخگو باشید.

شاید این مطالب را هم بپسندید