رازهایی برای داشتن کشش بهتر

چند راهنمایی برای کشش بهتر و آسان‌تر

انعطاف پذیری خوب یک نیاز مشترک برای تحرک بیشتر و استقرار بهتر است. به علاوه، عضلات کشیده باعث رفع فشار از روی مفاصل در سراسر بدن می‌شود. سعی کنید حرکات کششی را به صورت روزانه انجام دهید و دامنه حرکت کششی خود را افزایش دهید. اگر حرکات کششی را به صورت روزانه انجام می‌دهید سعی کنید‌ای راهنمایی‌ها را بخوانید و به کار گیرید که به شما بسیار کمک می‌کند.

نفس عمیق بکشید. با این کار کشش خود را حتی بیشتر به سمت آرامش بخشی و حتی تسکین درد پیش می‌برید.. به طور خاص، سعی کنید از این تکنیک تنفس عمیق استفاده کنید که بسیار آسان است.:

۱) نفس از طریق بینی خود در هر دو زمانی که استنشاق و بازدم.

۲) حداقل سه ثانیه برای پر کردن ریه‌ها و سه ثانیه دیگر اجازه به خارج کردن هوا می‌باشد.

۳) در زمان انجام حرکت کششی سعی کنید بدن خود را منقبض نکنید و راحت حرکات کششی را انجام دهید. این کار باعث ریلکسیشن می‌شود و شما را به آرامش می‌رساند.

۴) هر حرکتی را تا آستانه درد نگه دارید و سپس پس از چند ثانیه‌‌ رها کنید. شما باید احساس کشش داشته باشد در عضلاتتان نه احساس درد.

کشیدگی عضلات باعث افزایش جریان خون رسانی در عضلات می‌شود، از این رو بعد از حرکات کششی احساس می‌کنید که خستگیتان در رفته است و از این رو از احساس بهتری برخوردار هستید و همین امر کمک به شادابی در شما می‌گردد.

شاید این مطالب را هم بپسندید