چطور در خانه ورزش کنیم

این مهم نیست که شما در کجا ورزش می‌کنید، یک مربی مشهور به اسم Kaehler شما را راهنمایی می‌کند تا خانه شما به سالن ورزش تبدیل شود. سعی کنید تا سه الی ده بار انجام دهید و در غیر این صورت می‌توانید یادداشت کنید.

۱) زمانی که شما در حال لباس شویی هستید، عضلات سه سر و دو سر بازویی شما در حال فعالیت هست و همچنین شانه‌های شما نیز تقویت می‌شود.

۲) بر روی لبه صندلی آشپزخانه بنشینید و با دستان خود محکم اطراف صندلی را بگیرید و سپس برای تقویت عضله سه سر خود از ناحیه آرنج دستان را خم کنید و به سمت عقب بروید. سپس برای تقویت پا‌ها و به ویژه عضله همسترینگ رو به روی صندلی بایستید و اسکات بزنید. به این صورت که انگار می‌خواهید بر روی صندلی بنشینید اما به محض اینکه نزدیک صنلی شدید بلند شوید.

۳) بر روی زمین دراز بکشید و عضلات شکم و باسن خود را منقبض کرده و محکم نگاه دارید. سپس سعی کنید که باسن خود را از روی زمین بلند کنید و سپس بعد از مدت چند ثانیه به پایین بازگردید. این حرکت را چندین بار انجام دهید.

۴) پیاده روی در منزل

راه رفتن و یا دویدن ۸ الی ۱۰ دور بر روی پله‌های خانه باعث افزایش ضربان قلب شما می‌شود و همین امر باعث کالری سوزی می‌شود.

۵) یک توپ

بنشینید روی زمین، پا‌ها را روی زمین قرار دهید، زانو‌ها را با زاویه ۴۵ درجه خم کنید، و کمی به سمت عقب بروید. یک توپ فوتبال را در مقابلتان نگه دارید و حرکت کنید از یک سمت به سمت دیگر، در واقع چرخش در نیم تنه خود داشته باشید، این حرکت به منظور هدف قرار دادن عضلات مورب شکمی شماست. سپس، دراز بکشید، زانو‌هایتان را خم کنید. توپ را بین زانو‌هایتان قرار دهید و فشار دهید، این کار سبب تقویتقسمت داخلی ران شما می‌شود.

۶) چند کارت بازی را در مقابلتان قرار دهید

برای تقویت پا‌ها، جهش به سمت هر یک از کارت، پای راست در جلو قرار دهید، و انتخاب کنید یک کارت را. این حرکت را با پای چپ تکرار کنید. سپس نوبت به عضلات شکم می‌رسد: دراز بکشید و زانو‌هایتان را خم کنید، کارت‌ها را در دستتان قرار دهید. سپس بنشیند، عضلات شکم را تا زمانی که شما می‌توانید منقبض کنید و در‌‌ همان حالت به جلو خم شوید و یک کارت را روی زمین قرار دهید. این حرکت را با تمام کارت‌ها تکرار کنید.

شاید این مطالب را هم بپسندید