۳ روش برای بازگرداندن تمرین کردن با تردمیل به شما

آیا خسته کننده‌تر از تردمیل هم وجود دارد! اینکه شما مدت زمان طولانی را به دیوار خیره شوید، می‌تواند بسیار خسته کننده باشد. اکثرا زمانی که تردمیل را تهیه می‌کنند، بعد از گذشت مدتی دیگر از آن استفاده نمی‌کنند. اما با کمی جابه جایی و تنوع دادن در تمرین ورزشیتان با تردمیل می‌توانید دوباره از ورزش کردن با تردمیلتان لذت ببرید.

در زیر چند راهنمایی برای لذت بردن از تردمیل به شما پیشنهاد می‌شود:

تغییر سرعت

اگر شما همیشه در یک سرعت در تردمیل راه بروید هم به مرور زمان از آن خسته می‌شوید و هم بدن شما به روال سرعت عادت پیدا می‌کند و نیز در مدت زمان طولانی تری اثرات آن را در خود احساس کنید. در نظر داشته باشید که بدن در پاسخ به تغییرات سرعت، جرقه ایی را در سوخت ساز اعمال می‌کند و سوخت و ساز شما افزایش می‌یابد. شما می‌توانید برای تغییر دادن سرعت تردمیلتان یک برنامهٔ خاصی بگذارید، به عنوان مثال: راه رفتن در ۳. ۲ مایل در ساعت به مدت ۱ دقیقه و سپس انتخاب آن را به ۳. ۵ مایل در ساعت به مدت ۱ دقیقه، و سپس به ۳. ۳ مایل در ساعت به مدت ۲ دقیقه و پس از آن ۳. ۶ مایل در ساعت به مدت ۲ دقیقه، و غیره شما می‌توانید برنامه‌تان را ادامه دهید تا مدت زمان خاصی و سپس پس از گذشت مدت زمانی آن را تغییر دهید.

تغییر شیب

همانطور که سرعت به شما در تنوع دادن به تردمیلتان کمک می‌کند، شب هم این امکان تنوع را برای شما به وجود می‌آورد. زمانی که شما کمی شیب می‌دهید به تردمیلتان مانند بالا رفتن از تپه می‌شود و این امر باعث شوک دادن به بدنتان می‌شود و پاسخی مثبت را به دنبال خواهد داشت و از نظر قلبی – عروقی برای شما مفید می‌باشد.

انجام فعالیت‌های دیگر، در حالی که بر روی تردمیل هستید

شما می‌توانید در حالی که بر روی تردمیل هستید با دیگران نیز صحبت کنید و یا یک همراه را داشته باشید، بسیاری از تحقیقات نشان داده است که داشتن یک همراه در برنامه ورزشی بسیار مفید می‌باشد. حتی می‌توانید زمانی که بر روی تردمیل هستید تلویزیون تماشا کنید، اما باید مطمئن باشید که تمرکز شما به هم نخورد و شما امنیتتان بر روی تردمیل برقرار است.

این‌ها فقط چند راهنمایی است که می‌تواند کمک کند به اینکه تنوع در ورزش کردن و پیاده روی بر روی تردمیلتان داشته باشید و تنوع باعث می‌شود که همیشه از تردمیلتا استفاده کنید و اثر آن را در خود پدیدار کنید.

شاید این مطالب را هم بپسندید