لاغری با سیبیتا واقعا فرق داره!

امروز دقیقا چهار هفته است که من با کلینیک کاهش وزن سیبیتا آشنا شده‌ام و در این مدت چهار کیلو و هفتصد گرم وزن کم کرده‌ام. قبلا هم تجربه وزن کم کردن حتی بیش از این را داشته‌ام ولی این بار فرق داره، واقعا فرق داره.
روز اولی که به اینجا اومدم با ناامیدی اومدم و فکر می‌کردم که این هم مثل بقیه رژیم‌هاست ولی فقط بعد از مشاوره احساس کردم این برنامه متفاوته و الآن با اطمینان میگم که متفاوته.
توی این چهار هفته تجربیات جالبی داشتم. برای این که به شما انرژی مثبت بدم چند تا از اونها رو می‌نویسم. امیدوارم همه آدمهای چاق اینها رو تجربه کنند:
یک. برای اولین بار رفتم مسافرت و به جای این که وزنم زیاد بشه کم شد. اونم یک کیلو و سیصد در عرض یک هفته. اصلا فکر نکنید که خیلی سختی کشیدم. باور کنید اطرافیانم حتی نفهمیدن که من در رژیم هستم و خودم هم احساس نکردم و کلی هم احساسات خوب داشتم، مثلا تو ماشین اصلا خسته نشدم چون لباسهام دیگه تنگ نبودن، یا به جای بستنی، بادام زمینی خوردم. هیچوقت فکر نمی‌کردم بادام زمینی بتونه حس خوبی بهم بده.
دو. یاد گرفتم که از همه‌چیز بخورم ولی کم‌کم و ازش لذت ببرم. تو این مدت هیچ چیز نبوده که دلم بخواد و نخورم حتی شیرینی خامه‌ای و حلوا! جالب این که بعد از خوردن اینها بر خلاف قبل اصلا احساس ناراحتی و عذاب وجدان نکردم.
سه. یاد گرفتم آب خوردن چقدر تو سلامتی انسان مفیده و چقدر بر کنترل اشتها تاثیر می‌گذاره.
چهار. مهمتر از همه این که زندگیم نظم و ترتیب خاصی پیدا کرده. یه وقت خالی که همیشه داشتم و ازش استفاده نمی‌کردم رو کشف کردم: برای پیاده‌روی.
پنج. کلی انرژی مثبت گرفتم در این مدت نه به خاطر این که لباس‌هام برام گشاد شده و دیگران بهم میگن لاغر شدی، نه! به خاطر این که احساس می‌کنم قدر نعمتی که خدا بهم داده (بدنم) رو می‌دونم و با خوردن بهترین نعمت‌های خدا (غذاهای سالم و مفید) از خدا تشکر می‌کنم.
خدایا ازت متشکرم.

رویا سیبیتایی

پیمایش به بالا
مشترک گاهنامه سیبیتا شو
ایمیلت را وارد کن و دکمه اشتراک را بزن
خواندنی‌ها، دیدنی‌ها و شنیدنی‌های جذاب سیبیتایی
ثبت نامت انجام شد
منتظر شماره‌های بعدی گاهنامه سیبیتا باش