توصیه‌هایی برای روزهای بلند و گرم

برای افرادی که در مسیر کاهش وزن هستند، رسیدن روزهای گرم تابستان پیغام‌آور روزهایی سخت برای ادامه برنامه‌شان است.
برای تبدیل روزهای سخت به روزهای شاد توصیه‌های زیر را استفاده کنید:
۱- زندگی خود را غنا ببخشید. روزهای طولانی زمانی که با بیکاری همراه شود، دلیلی می‌شود برای خوردن از روی بیکاری و بی‌حوصلگی. بنابراین روزهای گرم و طولانی خود را پربار‌تر کنید. هر چقدر سر خود را شلوغ‌تر کنید و ذهنتان موضوعی برای فکر کردن درباره‌اش داشته باشد، خلائی احساس نمی‌کند تا بخواهد آن را با غذا پر کند. پس شروع کنید لیست فعالیت‌های دلخواه‌تان را بنویسید و در کلاس‌های دلخواه‌تان ثبت نام کنید.
۲- بیشتر آب بنوشید. زمانی که از روی تشنگی به سمت غذا می‌روید چون نیاز اصلیتان (آب) برطرف نمی‌شود بنابراین بیشتر می‌خورید. پس هر وقت احساس کردید گرسنه‌اید، اول یک لیوان آب خنک (فقط آب نه نوشابه) بخورید.
۳- میان وعده مناسب انتخاب کنید. میان وعده‌های پرفیبر مانند میوه‌ها و سبزیجات احساس سیریتان را برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کنند بنابراین به احتمال کمتری دچار گرسنگی کاذب می‌شوید. مغز‌ها هم انتخاب مناسبی هستند البته مراقب مقدار حجم مصرفی خود باشید. مغز تخمه آفتابگردان گزینه مناسبی است. البته منظور این نیست که مشت مشت بخورید بلکه یک مشت مغز تخمه آفتابگردان را برای میان وعده صبح یا عصر خود را در ظرفی بریزید و آرام آرام، دانه دانه مغز‌ها را بردارید، آن‌ها را ببویید و با مزه مزه کردن بخورید.

کارشناس تغذیه سیبیتا

پیمایش به بالا
مشترک گاهنامه سیبیتا شو
ایمیلت را وارد کن و دکمه اشتراک را بزن
خواندنی‌ها، دیدنی‌ها و شنیدنی‌های جذاب سیبیتایی
ثبت نامت انجام شد
منتظر شماره‌های بعدی گاهنامه سیبیتا باش