به جای خوردن

غذا خوردن چیزیه که ما روزانه و تا همیشه با آن سروکار داریم، اگه قرار باشه به طور مداوم به غذا خوردن یا نخوردن فکر کنیم از خیلی چیزهای دیگه که می‌تونستیم به آنها فکر کنیم و لذت ببریم عقب می‌مانیم.
به طور مثال می‌توانیم دقایقی از روز را به فکر کردن درباره خواسته‌ها و آرزوهایمان اختصاص دهیم، حتی می‌توانیم دفترچه آرزوها داشته باشیم، آرزوهای کوچک و بزرگ خود را بنویسیم و برای برآورده شدن آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم. یادمان باشد برآورده شدن هر آرزو را جشن بگیریم حتی اگر کوچک‌ترین آرزو باشد.
برای خدایمان نامه شکرگزاری بنویسیم و از او به خاطر نعمتهایمان تشکر و صمیمانه دعا کنیم.
یا می‌توانیم وقتمان را تنظیم کنیم تا زمانی را در طبیعت باشیم یا با کودکان بازی کنیم تا آرامش و زیبایی طبیعت و شادی و اشتیاق کودکان وجودمان را سرشار کند تا بهتر از همیشه روزمان را دریابیم.
ویزگی‌های مثبت خود را بنویسیم و سعی در تقویت آن‌ها کنیم، شروع به یادگیری هنرهای جدید کنیم، برای خودمان هدیه بخریم و هر از گاهی خود را غافلگیر کنیم! دوستان جدید بیابیم یا به دیدار افرادی که دوستشان داریم برویم، موسیقی گوش دهیم و روحمان را در کنار جسممان تغذیه کنیم، در امور خیریه شرکت کرده و به دیگران کمک کنیم، ورزش‌های گروهی انجام دهیم، به نقاطی که تا کنون نرفته‌ایم سفر کنیم و خیلی کارهای دیگر که می‌تواند پنجره‌های جدیدی رو به زندگی‌مان باز کند، کافی است شروع کنیم، راه‌های مختلف خود را نشان می‌دهند.

مشاور سیبیتا

پیمایش به بالا
مشترک گاهنامه سیبیتا شو
ایمیلت را وارد کن و دکمه اشتراک را بزن
خواندنی‌ها، دیدنی‌ها و شنیدنی‌های جذاب سیبیتایی
ثبت نامت انجام شد
منتظر شماره‌های بعدی گاهنامه سیبیتا باش