ده دلیل برای انتخاب برنامه کاهش وزن سیبیتا

۱۰ دلیل برای انتخاب برنامه کاهش وزن سیبیتا

۱. نتایج سیبیتا ماندگار است

در سیبیتا دلایل اضافه‌وزن هم شناسایی و برطرف می‌شود. چاقی، معضلی با علت‌های متعدد است و در بسیاری از موارد جنبه‌های روحی و روانی نقش اصلی را در ایجاد و تداوم آن دارد؛ به این خاطر است که برنامه‌های غذایی یا ورزشی در اغلب موارد منجر به کاهش وزن ماندگار نمی‌شوند. سیبیتا یک برنامه جامع است که با آموزش سبک زندگی سالم، تغییر عادات غذایی، اصلاحات رفتاری، تغییر نگرش، ارتقای آگاهی، افزایش سطح فعالیت بدنی و حمایت روانی منجر به کاهش وزن ماندگار می‌شود.

مثال: اگر با قایق به مسافرت دریایی بروید با اولین طوفان قایق‌تان در هم می‌شکند و بر روی یک تخته‌پاره به ساحل اول برمی‌گردید. برای مسافرت دریایی باید سوار کشتی شد. برای لاغر شدن هم رژیم لاغری یا قرص یا دستگاه لاغری حکم همان قایق را دارد، کم و ناقص است و منجر به نتیجه ماندگار نمی‌شود. برای رسیدن به کاهش وزن پایدار یک برنامه جامع و کل‌نگر مانند سیبیتا لازم است. سیبیتا به سوال چگونه لاغر شویم یک پاسخ کامل و همه‌جانبه می‌دهد.

۲. سیبیتا موثر و کارآمد است

خیلی از اعضای سیبیتا قبلا رژیم‌ها، دستگاه‌ها یا جراحی‌های مختلف را امتحان کرده‌اند و نتیجه نگرفته‌اند ولی با رویکرد سیبیتا به هدف‌شان رسیده‌اند. چون سیبیتا سختی و محدودیت و گرسنگی کشیدن ندارد. آسان و انجام‌پذیر است. انتظارات فوق بشری مثل چشم‌پوشی از خوراکی‌های دلخواه یا انجام ورزش‌های سنگین ندارد. انعطاف‌پذیر است و با هر سفره غذایی سازگار است و یک الگوی غذایی کلی ارائه می‌دهد و انتخاب‌های غذایی را به شما واگذار می‌کند. با هر شیوه زندگی مثل دانشجویی یا کارمندی قابل تطبیق است. سیبیتا یک برنامه گام به گام است که در شش کلاس متوالی طراحی شده و با استفاده از تکنیک‌های رفتار درمانی و هدف‌گذاری‌های مرحله‌بندی شده، قدم به قدم شما را به سمت موفقیت و وزن مناسب پیش می‌برد.

۳. سیبیتا اقتصادی و مقرون به صرفه است

قیمت برنامه کاهش وزن سیبیتا نسبت به بسیاری از روش‌های دیگر مثل جراحی‌های مختلف لاغری و بالن معده و دستگاه‌های لاغری و… بسیار کمتر است و در عین حال اگر به این موضوع توجه شود که شیوه سیبیتا منجر به تغییرات درونی در فرد می‌شود و نتایجش ماندگار است ارزش واقعی آن بیشتر آشکار می‌شود. در سیبیتا یک بار برای همیشه مسئله چاقی را حل می‌کنید و از هزینه‌های مکرر برای لاغری خلاص می‌شوید.
به علاوه، هزینه چاق بودن در کوتاه مدت و دراز مدت از لحاظ جسمی و روانی بسیار سنگین و غیر قابل مقایسه با قیمت‌های سیبیتاست. اگر امروز برای سلامتی فرد هزینه نشود فردا باید چندین برابر آن برای درمان بیماری‌های ناشی از چاقی هزینه شود آن هم وقتی که دیگر شاید کار از کار گذشته و دیر شده باشد. برای باز کردن گرفتگی رگ‌های قلب، جراحی مفاصل که فشار وزن فرسوده‌شان کرده، درمان عوارض بیشمار دیابت و فشار خون یا معالجه انواع سرطان و… که همه در نتیجه چاقی پدید می‌آیند.

۴. سیبیتا شما را در چرخه تکراری لاغر شدن و چاق شدن نمی‌اندازد

عوارض کاهش وزن و به دنبال آن افزایش وزن از خود چاقی بیشتر است که این علاوه بر عوارض جسمی مانند ابتلا به فشار خون بالا، عوارض روحی نظیر افت اعتماد به نفس و سرخوردگی از اقدام دوباره برای کاهش وزن را نیز شامل می‌شود. افزایش وزن به دنبال کاهش وزن در همه روش‌هایی که بر روی علل اضافه‌وزن به صورت ریشه‌ای کار نمی‌کنند و تمرکز خود را بر آگاهی‌ها و تغییرات رفتاری نمی‌گذارند و صرفاً کاهش وزن را هدف قرار می‌دهند مانند رژیم‌های لاغری و قرص‌ها و دستگاه‌های لاغری و جراحی لاغری بسیار شایع است. شاید لاغر شدن آسان باشد و بتوان با روش‌های مختلف لاغر شد، اما لاغر ماندن آنقدرها سهل و آسان نیست و نیازمند یک کار همه‌جانبه و تخصصیست.

۵. سیبیتا یک برنامه علمی و به‌روز است

همه آموزش‌ها و تمرین‌ها و مقالات سیبیتا همگام با جدیدترین تحقیقات در دنیاست و با منابع و رفرانس‌های معتبر مطابقت دارد. سیبیتا در عین حال یک مرکز تحقیقی است. در سیبیتا قبل از انجام هر کار و برداشتن هر قدم جدید، یک بررسی کامل بر روی تجربه‌های موجود در دنیا انجام می‌شود. منابع دست اول در دنیا به شکل آنلاین یا مکتوب در سیبیتا به طور مداوم بررسی می‌شود و از آخرین مقالات و تحقیقات برای بهبود کیفیت برنامه استفاده می‌گردد. سیبیتا کتابخانه‌های کاملی از منابع کاغذی و آنلاین در اختیار دارد که به طور مداوم در حال گسترش است. در سیبیتا همواره مطالب و مقالات و کتاب‌هایی در دست ترجمه است که به شکل‌های مختلف در اختیار سیبیتایی‌ها قرار می‌گیرد.

۶. سیبیتا دلپذیر و لذتبخش است

در سیبیتا بر خلاف تجربه‌های قبلی‌تان یک دوره عذاب و شکنجه را برای لاغر شدن تجربه نمی‌کنید. در سیبیتا از غذاهای دلخواه‌تان محروم نمی‌شوید. در سیبیتا گرسنگی نمی‌کشید. در سیبیتا با آموزش‌هایی که می‌بینید برای اولین بار لذت می‌برید و لاغر می‌شوید. آموزش آگاهانه خوردن (Mindful Eating) که یک تجربه لذت‌بخش و آرامش‌بخش است از آموزش‌های اصلی سیبیتاست و سیبیتا مرکز پیشگام در ارائه این رویکرد در ایران است.

۷. سیبیتا حمایت‌كننده و انگیزه‌بخش است

به منظور حمایت، تشویق و هدایت مراجعین انواع پشتیبانی‌ها در نظر گرفته شده است كه شامل پشتیبانی هوشمند، آنلاین، تلفنی و یادآورهای پیامکی است. جذب حمایت و همراهی اطرافیان و نزدیكان هم در طی برنامه پیش‌بینی شده است. امروزه سامانه‌های پشتیبانی در برنامه‌های معتبر کاهش وزن جایگاه عمده‌ای دارند و نقش موثری در موفقیت افراد در کاهش وزن ایفا می‌کنند.

۸. سیبیتا یک برنامه لاغری سالم است

چگونه لاغر شویم تا سلامتی‌مان تهدید نشود؟ سوال مهمیست! در سیبیتا از قرص‌های جورواجور لاغری و دستگاه‌های عجیب و غریب استفاده نمی‌کنیم. اینجا جراحی نمی‌شوید و از عوارض اعمال جراحی که مرگ را هم شامل می‌شود، در امان هستید. در سیبیتا یک جسم خارجی در بدن شما کار نمی‌گذاریم. در سیبیتا به شکلی سالم لاغر می‌شوید و هرگز نگران از دست دادن سلامتی‌تان نیستید.

۹. سیبیتا همیشه و همه جا در دسترس است

با مدرسه لاغری آنلاین سیبیتا به سادگی و در خانه خودتان لاغر می‌شوید و وقت‌تان در رفت و آمد یا در اتاق انتظار هدر نمی‌رود. اپلیکیشن سیبیتا مثل یک معلم خصوصی و جیبی همیشه همراه شماست و آموزش‌های تغذیه صحیح و سبک زندگی سالم را در اختیارتان می‌گذارد . جواب سوالات‌تان را می‌دهد.

۱۰. هدف نهایی سیبیتا رسیدن به تعادل درونی و سبک زندگی سالم است

سیبیتا با بهبود کیفیت زندگی و ارتقای میزان رضایتمندی درونی، کارآیی فردی و اجتماعی شخص را افزایش می‌دهد. نگاهی به نظرات اعضای سیبیتا گواه این مطلب است. سیبیتایی‌ها همه از آرامش، حس معنوی، شادی و اعتماد به نفسی می‌گویند که در برنامه سیبیتا تجربه کرده‌اند.

پیمایش به بالا
مشترک گاهنامه سیبیتا شو
ایمیلت را وارد کن و دکمه اشتراک را بزن
خواندنی‌ها، دیدنی‌ها و شنیدنی‌های جذاب سیبیتایی
ثبت نامت انجام شد
منتظر شماره‌های بعدی گاهنامه سیبیتا باش