قرص لاغری جادویی یا سبک زندگی سالم

جایی خواندم “هیچ قرص جادویی برای درمان چاقی وجود ندارد.” از این جمله خیلی خوشم آمد.
ما آدم‌ها همیشه می‌خواهیم از راه میانبر و سریع به خواسته‌های خود برسیم و یادمان می‌رود که همیشه یادمان داده‌اند: عجله کار شیطونه!
در مورد کاهش وزن هم که حرف و خواسته اول خیلی از افراد امروزی شده است، نباید فراموش کنیم که حتی اگر دارو درمانی هم به مقدار ناچیزی اثر داشته باشد (به همراه عوارض جانبی‌اش)، بدون اصلاح شیوه زندگی، تأثیر و ماندگاری کمتری خواهد داشت. مطالعه تحقیقاتی نشان داد، افرادی که دریافت دوز معمول اورلیستات همراه با اصلاح شیوه زندگی دارند تنها به مقدار سه چهار کیلوگرم کاهش وزن بیشتری را در مقایسه با گروه شاهد که فقط اصلاح شیوه زندگی داشتند، تجربه می‌کنند. در صورتی که عوارض جانبی این دارو مربوط به ناراحتی دستگاه گوارش، از جمله: مدفوع چرب، بی اختیاری در مدفوع و نفخ است.
حالا انتخاب با شماست از همان اول میخ را محکم بکوبید و اصلاح شیوه زندگی را انتخاب کنید و یا با انتخاب مسیری که امتحانش را پس داده و چندان نمره خوبی هم نگرفته، بخواهید که دور باطل بزنید.
فراموش نکنید؛ شما آنقدر توانایید که به هر چه بخواهید می‌رسید، اما این بار بخواهید که با انتخاب مسیری مطمئن قدم در راه سالمی بگذارید.

کارشناس تغذیه سیبیتا

پیمایش به بالا
مشترک گاهنامه سیبیتا شو
ایمیلت را وارد کن و دکمه اشتراک را بزن
خواندنی‌ها، دیدنی‌ها و شنیدنی‌های جذاب سیبیتایی
ثبت نامت انجام شد
منتظر شماره‌های بعدی گاهنامه سیبیتا باش